პროექტის სახელწოდება:
ვითამაშოთ მათემატიკურად
პროექტის მთავარი იდეა: მოზარდებმა დაინახონ და შეიგრძნონ მათემატიკის,
როგორც ზუსტი მეცნიერების, პრაქტიკული გამოყენების სიხალისე და
აუცილებლობა
პროექტის აქტუალობა: დაეხმაროს მოსწავლეებს
●
მათემტიკის სწავლებაში
●
დაკვირვებისა და ხედვის უნარის წვრთნაში
●
საზრიანობისა და გონებამახვილობის განვითარებაში
●
გაააქტიუროს როგორც ინიციატივებით სავსე და მიზანდასახული
მოსწავლეები, ასევე ნაკლებად აქტიური
მოსწავლეები
●
სწრაფი და ლოგიკური
აზროვნების განვითარებაში
●
გუნდურობის უნარის განვითარებაში
●
თეორიისა და პრაქტიკის კავშირის პრინციპის
განხორციელებაში
პროექტის მიზნები:
ხელი შეუწყოს
●
მოსწავლეთა
ყოველმხრივ, ჰარმონიულ განვითარებას
●გამარჯვებისათვის სწრაფვის
უნარის განვითარებას
●კრიტიკული აზროვნების
განვითარებას
●საკომუნიკაციო უნარების
განვითარებას
●
საკუთარ
განცდათა გამოვლენის კორექტური ფორმების გამომუშავებას და
წვრთნას
●
ყურადღების, მეხსიერების, შემოქმედებითი წარმოსახვის, ოპერატიულობის, თვითშემოქმედების უნარის
განვითარებას
●
მოსწავლეთა
ჩართვას საკუთარ
სწავლის პროცესში
●
დაწყებული
საქმის ბოლომდე
მიყვანის ჩვევის
დაუფლებას
● ორგანიზაციული უნარების ჩამოყალიბებას
●
თვითრეალიზაციას
მონაწილეთა ასაკი: II საფეხურის მოსწავლეები.
ვადები, ხანგრძლივობა: 9 თვე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
●
ახალი მათემატიკური თამაშები
●
საკუთარი სწავლის პროცესით დაინტერესებული მოსწვლეები
●
გააქტიურებული და მიზანდასახული
მოსწავლეები
●
პროექტის მონაწილეები პროექტის მიმდინარეობისას ჩაატარებენ საინფორმაციო
ტიპის შეხვედრებს.
●
შექმნიან საქმიანობის
ამსახველ ვიდეო მასალას და განათავსებენ ვებ–
გვერდზე
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
●
მაგნიტური დაფა
●
მარკერი
●
ფოტოაპარატი
●
პროექტორი
●
კომპიუტერი(ინტერნეტი)
პროექტის მსვლელობა:
პროექტის დაწყებისთანავე
მასწავლებელი კვირაში ერთხელ
აწარმოებს შეხვედრებს პროექტში
მონაწილე გუნდთან, მოისმენს
მათ ინიციატივებს,
წაახალისებს და მისცემს შესაბამის
რჩევებს.ჩატარდება მათემატიკური საღამო.მომზადებულ დარბაზში გამოიკვეთება რამდენიმე ზონა, დაფა,
წამყვანი, ჟიური, გუნდები, მაყურებელი. ჩატარდება
მათმატიკური ჭიდილი Vკლასის მოსწავლეებს
შორის, თითოეულ გუნდს უნდა
გამოეყოს მაგიდა,რომლის
გარშემო მოთავსდებიან გუნდის წევრები.შეხვედრას მსაჯობს 3 წევრისაგან
შემდგარი ჟიური, რომელსაც ირჩევენ
გუნდები.საღამო მიჰყავს მასწავლებელს,
რომელსაც ევალება კითხვების მომზადება
და კონკურსის ჩატარება.თითოეული გუნდი წარმოადგენს მის მიერ მოფიქრებულ თამაშობებს.
ჟიური განიხილავს და
შეაფასებს გუნდებს მათ
მიერ წარმოდგენილი მასალის,აგრეთვე იმის მიხედვით თუ როგორ უპასუხებენ ისინი დასმული შეკითხვებს აღნიშნულ საკითხებთან დაკავშირებით.
საგნებთან /
საგნობრივ ჯგუფებთან /
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
●გამოცდილებების გაზიარება
●ურთიერთთანამშრომლობა
●მოტივაციის გაზრდა
●პროექტებზე მუშაობის გამოცდილება
პროექტის ხელმძღვანელი: მარინე ფოცხვერაშვილი
ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა: marinepots @gmail.com
პროექტის ვებ–გვერდი:
შეფასების რუბრიკა
რუბრიკა
|
კრიტერიუმი
|
შეფასება
|
მიღებული
ქულა
|
მასალის
მოგროვება
|
აქვთ მასალა, მაგრამ არა თემის
შესაბამისი
|
1-3
|
|
აქვთ შესაბამისი მასალა, მაგრამ
არა სრულოყოფილად.
|
4-5
|
||
აქვთ შესაბამისი მასალა, მაგრამ
არა აქვს დალაგებული.
|
6-7
|
||
სრულყოფილად აქვს მასალა მოძიებული
და დალაგებული.იგრძნობა სისტემატიურობა და მითითბული აქვს ინფორმაციის წყაროები.
|
8-10
|
||
პროექტში მოსწავლეთა
გუნდურად მუშაობის ეტაპი
|
არ არის გუნდურობის პრინციპი
დაცული.
|
1-3
|
|
მოუწესრიგებელია.მხოლოდ ერთი
მოსწავლის ნამუშევარია და არ ჩანს სხვა მოსწავლეების ჩართულობა.
|
4-5
|
||
მოწესრიგებულია.
მრავალფეროვანია,მაგრამ ზოგჯერ შეუსაბამოა დავალებასთან
|
6-7
|
||
კარგად არის ორგანიზებული. ჩანს
მოსწავლეთა ჩართულობა.
|
8-10
|
||
პროექტის მუშაობის პროცესისა და შედეგების წარდგენის ეტაპი
|
საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას.
|
1-3
|
|
მოუწესრიგებელია და არ აქვს საპრეზენტაციო ფორმა.
|
4-5
|
||
მოწესრიგებულია, მაგრამ
ზოგჯერ შეუსაბამოა დავალებასთან.
|
6-7
|
||
კარგად არის ორგანიზებული.
გამოყენებულია საპრეზენტაციო პროგრამა.
|
8-10
|
||
ქულათა
ჯამი
|
|||
საბოლოო
შეფასება
|
პროექტისსახელწოდება
|
ვითამაშოთ მათემატიკურად
|
პროექტის მოკლეაღწერა
|
მოზარდებმა გაიცნონ მათივე თანატოლების მიერ
შემოთავაზებული მათემატიკური თამაშობები და მათთან
ჭიდილის პროცესში პრაქტიკულად გამოიყენონ და განავითარონ ის უნარები,
რომლებიც ამ მეცნიერებისთვისაა დამახასიათბელი-სიზუსტე,ლოგიკურობა
და სისწრაფე.
|
საგნონრივი ჯგუფი
|
მათემატიკა
|
მონაწილე ქვეყნები
|
ნებისმიერი
|
საკომუნიკაციო ენა
|
ინგლისური, ქართული
|
ასაკი
|
11-12წელი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
გოგო, ბიჭი |
15
|
პროექტის ვადები
დასაწყისი-დასასრული |
01.10.15 – 01.06.16
|
გასაცნობი აქტივობა
|
მოსწავლეები აკეთებენ თავის წარსადგენად პრეზენტაციებს , ცვლიან
gmail-ს.აღმოჩენილი ხარვეზების გათვალისწინებით დახვეწავენ შეხვედრების ფორმატს.
|
ისტ-ის საშუალებების გამოყენება
|
ბლოგი, ელ. ფოსტა, ვებკამერა
|
შეფასების ფორმები
|
რუბრიკა
|
პროექტის გამოქვეყნების ფორმა
|
ბლოგი
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий