კრიტერიუმები
|
მაღალი
|
საშუალოზე მაღალი
|
საშუალოზე დაბალი
|
დაბალი
|
10-9
|
8-7
|
6-5
|
4-1
|
|
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურისა და მისი ელემენტების ზომების მოძებნა
|
სწრაფად
პოულობს ფიგურის ფართობს მარტივ ფიგურებად დაყოფის ან მარტივ ფიგურამდე შევსების
ხერხით
|
კარგად ახერხებს ფიგურის ფართობის პოვნას მარტივ ფიგურებად დაყოფის ან მარტივ ფიგურამდე შევსების ხერხით
|
უჭირს ფიგურის ფართობის მოძებნა მარტივ ფიგურებად დაყოფის ან მარტივ ფიგურამდე შევსების ხერხით
|
საერთოდ
ვერ პოულობს ფიგურის ფართობს მარტივ ფიგურებად დაყოფის ან მარტივ ფიგურამდე შევსების ხერხით
|
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების მართებულობის დასაბუთება
|
ეფექტურად
იყენებს გეომეტრიულ ხერხებს და ალგებრულ გარდაქმნებს დებულების დასაბუთებისას
|
უმრავლეს შემთხვევაში დამოუკიდებლად ახერხებს გეომეტრიული მეთოდებისა და ალგებრული გარდაქმნების გამოყენებას დებულების დასაბუთებისას
|
უჭირს გეომეტრიული ხერხებისა და ალგებრული გარდაქმნების გამოყენება დებულების დასაბუთებისას
|
არ შეუძლია გეომეტრიული ხერხებისა და ალგებრული გარდაქმნების გამოყენება დებულების დასაბუთებისას
|
მოსწავლეს
შეუძლია
ფიგურათა
თვისებების
გამოყენება
ფიგურათა
კლასიფიცირებისათვის
და
მათი
სახეობების
შესადარებლად
|
შეანიშნავად
არჩევს ოთხკუთხედების სახეობებს,მშვენივრად ფლობს და იყენებს მათ თვისებებს
|
არჩევს
ოთხკუთხედების სახეობებს,კარგად ფლობს და იყენებს მათ თვისებებს
|
უმეტესად
არჩევს ოთხკუთხედების სახეობებს,მაგრამ კარგად ვერ ფლობს მათ თვისებებს და,შესაბამისად,უჭირს
მათი გამოყენება
|
ვერ არჩევს
ოთხკუთხედების სახეობებს,კარგად ფლობს და იყენებს მათ თვისებებს
|
суббота, 23 мая 2015 г.
რუბრიკა თემაზე "პარალელოგრამის ფართობი"
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий