суббота, 23 мая 2015 г.

რუბრიკა თემაზე "პარალელოგრამის ფართობი"

კრიტერიუმები
მაღალი
საშუალოზე მაღალი
საშუალოზე დაბალი
დაბალი
10-9
8-7
6-5
4-1
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურისა და მისი ელემენტების ზომების მოძებნა

სწრაფად პოულობს ფიგურის ფართობს მარტივ ფიგურებად დაყოფის ან მარტივ ფიგურამდე შევსების ხერხით
კარგად ახერხებს ფიგურის ფართობ პოვნას მარტივ ფიგურებად დაყოფის ან მარტივ ფიგურამდე შევსების ხერხით
უჭირს ფიგურის ფართობ მოძებნა მარტივ ფიგურებად დაყოფის ან მარტივ ფიგურამდე შევსების ხერხით
საერთოდ ვერ  პოულობს ფიგურის ფართობს მარტივ ფიგურებად დაყოფის ან მარტივ ფიგურამდე შევსების ხერხით
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული დებულებების მართებულობის დასაბუთება

ეფექტურად იყენებს გეომეტრიულ ხერხებს და ალგებრულ გარდაქმნებს დებულების დასაბუთებისას
უმრავლეს შემთხვევაში დამოუკიდებლად ახერხებს  გეომეტრიულ მეთოდებისა და ალგებრულ გარდაქმნებ გამოყენებას დებულების დასაბუთებისას
უჭირს გეომეტრიულ ხერხებ და ალგებრულ გარდაქმნებ გამოყენება დებულების დასაბუთებისას
არ შეუძლია გეომეტრიულ ხერხებ და ალგებრულ გარდაქმნებ გამოყენება დებულების დასაბუთებისას
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურათა თვისებების გამოყენება ფიგურათა კლასიფიცირებისათვის და მათი სახეობების შესადარებლად

შეანიშნავად არჩევს ოთხკუთხედების სახეობებს,მშვენივრად ფლობს და იყენებს მათ თვისებებს
არჩევს ოთხკუთხედების სახეობებს,კარგად ფლობს და იყენებს მათ თვისებებს
უმეტესად არჩევს ოთხკუთხედების სახეობებს,მაგრამ კარგად ვერ ფლობს მათ თვისებებს და,შესაბამისად,უჭირს მათი გამოყენება
ვერ არჩევს ოთხკუთხედების სახეობებს,კარგად ფლობს და იყენებს მათ თვისებებს

Комментариев нет:

Отправить комментарий